• پنج شنبه ١٤ دی ١٤٠٢-١٤:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢١٩
سیداحمد علوی در مراسم افتتاح امیدگاه نجف:

خدمات رسانی در محلات کم برخوردار تاثیر گذاری عمیق و ماندگارتری خواهد داشت

سید احمد علوی در مراسم افتتاح امیدگاه نجف (آرمان عزیز) ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت بانوی دوعالم و روز مادر و شهادت سلحشورانه سپهبد سردار سلیمانی گفت: کارهایی مثل افتتاح امیدگاه آرمان عزیز، مهم هستند، شاید نمونه این اقدامات در نظر ما کوچک باشد اما در درگاه پروردگار از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سیداحمدعلوی در مراسم افتتاح امیدگاه نجف در شمال شرق تهران، گفت: شهادت آرمان علی‌وردی با همه سنگینی و سختی که داشت ولی سرآغاز یک جریان فرهنگی بود و این نشان از آن دارد که گاهی چیزی که انسان محاسبه می کند با تقدیر و خواست خدا تفاوت دارد‌.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در همین رابطه گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: "من برای اداره کشور به حلقه های میانی چشم امید دارم" ، در واقع حلقه های میانی همان گروه‌های مستقل از جناح های سیاسی هستند که فراز و فرودهای سیاسی در کشور در خدماتشان تغییری ایجاد نمی کند.

وی در بیان شرط ماندگاری خدمات اجتماعی در جامعه گفت: خدمات رسانی در محلات کم برخوردار یک منطقه با تاثیر گذاری عمیق و ماندگارتری خواهد بود و این همان کاری است که گروههای جهادی با مشارکت افراد از دل محلات انجام می دهند و خدا هم به آن برکت دوچندان می بخشد.

سیداحمد علوی اظهار امیدواری کرد که این حرکت خداپسندانه همانند منطقه 4 در سایر مناطق شهرداری نیز اجرا شود.

وی افزود: شهید آرمان یکی از فعالان در حوزه برنامه های جهادی برای کودکان در مناطق کم برخوردار بود، مقرر شد برنامه هائی که در ساختمان آرمان عزیز اجرا می شود با محوریت فعالیتهای جهادی در حوزه کودکان و نوجوانان شهر تهران، تولید محتواهای آموزشی در قالب پوسترهای آموزشی اینفو ، بازیهای پرتابلی و بازهای بومی، محلی با اولویت کودکان و نوجوانان باشد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: